Fredag

Publicerat: 2009-12-11 19:59:15

Vaknade vid åtta och kunde inte fortsätta sova nå mer
så jag drog upp och vid nio for jag iväg till skolan och
hade en lektion, vilket inte kändes så nödvändigt men
när jag ändå hade vaknat så var det ju lika.

Efter det så for jag på staden en sväng och köpte hårspray,
present till syster, en vintermössa till bebban som h*n får
ha tills vi hittar någon annan, det är ju inte det lättaste att
hitta här i stan så. For sedan förbi hos syster men hon skulle
just iväg så jag fick haka på henne och rann runt i några timmar
och vid 3 tiden var jag hemma igen och då for jag med GUBBEN
till dressman för att hämta våran barnvagn, riktigt fin var den !

När vi kom hem så drog jag igång med lite rensning och så skulle
jag gå ut och slänga allt skärp som jag lyckades hitta och så följer
GUBBEN med ut och då ser vi att bilen står här utanför på tomgång
och har stått igång i ca en timme. haha. Lyckat !

Sen fortsatte jag med plockning och drog igång med städandet
och nu äntligen är jag klar :D:D

Nu ska jag slänga mig i soffan och kika IDOL & vänta på maten ska bli klar !

Kommentarer ♥
♥ Emelie

Haha vad bra och vad knäpp du är :p

2009-12-12 @ 16:55:31
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback