Helg

Publicerat: 2009-12-04 12:28:13

Äntligen helg.
Lyckades stänga av väckarklockan i morse så hade jag inte
vaknat av mig själv kvart i åtta så hade jag missat NP vilket
inte hade varit så bra. Så det vart stressigt, men jag hann precis
tills vi började.

Efter det var jag och pratade med brittis, provet hade gått mer
än bra och även mitt arbete som jag fick veta betyget på.
Men då var då frågan om jag ville fixa upp något av tidigare
saker som gått lite sämre så jag kanske kan få bättre slutbetyg
så nu ska jag tillbringa min helg till att plugga till ännu ett prov
och hoppas det blir bra på de så jag får mig ett bra betyg ! :D

NP proven i engelskan ska bli mycket intressant och veta hur
det har gått där, men skulle förbi läraren under nästa vecka
så skulle jag få veta hur det hade gått och hur jag ligger till.
Snart jullov. Tacka gudarna för de :D

Kommentarer ♥
♥ Frida

Du verkar vara så jävaa flitig.. Jag blir trött bara av att läsa hur mycket skolarbete du gör :P Hur gör du med skolan sen när du fått bebisen?

2009-12-04 @ 17:13:31
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback