jaha

Publicerat: 2009-12-13 18:53:07

Fick virus på min dator igår så idag har gubben omformaterat eller
vad tusan det heter så nu är allt borta på datorn plus att internet
har fixat sig en nyare version än den jag hade och jag blir fan knäpp
för det fungerar inte som jag vill att det ska göra. Tog även evigheter
att spara om alla favoriter..

Har kommit fram till att jag verkligen inte tycker om förnyelse av saker.
Allt förändras ju hela tiden, tex alla dessa mobiltelefoner, nu ska det vara
antingen skjutlucks telefoner eller touch. Vad har hänt med alla gamla
hederliga telefoner som var så enkla och lätta ? Får hoppas att min telefon
håller i fem hundra år för min telefon är en enkel variant för jag vill då inte
behöva köpa en telefon i dagens skick ! huhu. Ja nå är man gnällig och gammal.

Nåja, nu tänkte jag ta och fortsätta med min skolgrejer.
Har tidigare gjort klart religionen eller så långt jag kunde, resten måste jag
fixa ihop med Frida och sedan är det bara att renskriva skiten.
Så nu ska jag ta och googla till provet jag har imorgon, fint sätt att få reda på
hur man ska plugga till ett prov, att googla efter det. haha vi ser ju hur det
går med det hela. vojvoj.






Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback