Måndag

Publicerat: 2009-12-07 08:34:27


Denhär helgen har jag inte gjort nånting, jag har bara sovit
, sovit och sovit. Och när jag väl har varit vaken så har jag
inte gjort nånting, glott in i väggen. Vet inte vad det har varit
med mig men jag har inte haft ork till nånting. Har bara varit
för mig själv och lyssat massa musik. Men igår mot kvällen
vart jag på bättre humör och orkade ta mig upp ur sängen,
jag och älsklingen var och handlade lite grönsaker & dipp
och myste på i soffan framför filip och fredrik :D

Har även haft väldigt svårt att sova inatt och innan jag väl
somnade, fy fan vilket vrid & vänd det har varit. Ingen
sovställning har varit bra, haft ont överallt, haft en som har
legat grymt nära och gnisslat tänder i öronen på mig osv,
det har varit äckligt varmt. Ja listan kan göras lång, men
det var ingen bra natt.

Nu ska jag ta och hoppa i kläderna, fixa håret och sedan
bege mig till sjukhuset och träffa BM.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback