Nu ska jag vara duktig

Publicerat: 2009-12-18 14:18:58


Har kommit hem för ett tag sedan, har varit i skolan och där väntade
jag på frida som gjorde prov så då satt jag och pratade med läraren
under tiden. Tror nog jag kommer att sakna Britt när våran kurs slutar.

Efter Fridas prov satte vi oss ner med religions arbete and guess what ?
Vi är klara, skönt ! Så nu behöver vi inte ha den lektionen förens vi ska
redovisa, vilket är väldigt länge kvar. Så när vi var klar med den käkade
vi lite snabbt i skolan och drog sedan vidare på stan för att hitta julklappar
till våra gubbar, inte det lättaste och absolut inte det roligaste för det är
så otroligt svårt med tanke på att man inte har den fetaste plånboken.
Men tillslut hittade vi "nånting" som vi hoppas dom blir glada över. :D

Kan även meddela att på staden fick jag så jäkla ont att Frida vart nervös
över att de kanske var dags nu och frågade om hon skulle köra hem mig
men ne, vi var ju inte klara med vårat uppdrag så vi fortsatte och även
smärtan. Man är ju envis, kan ju inte åka hem och sitta bara för att det
gjorde "lite" ont. haha. Väl på coop så fortsatte de och det kändes som om
jag skulle svimma, och jag hängde över allt som gick för att det gjorde så
ont men när jag väl kom hem så avtog allt. Skönt !
Såg även att när jag drog av jackan, fan att halva kistan har försvunnit,
undra om det ligger någon bebis där inne? för magen har gått och blivit nå
jäkla liten. Får se då, bebis kanske vill ta och börja komma ut snart :D:D

Men nu ska jag ta och pallra arslet ner till källaren och börja rensa lite
för idag ska det inte få hindra mig.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback