Snart kväll.

Publicerat: 2009-12-15 17:44:25

Yes och då får man sova :D

Idag så var jag tvungen att ta mig lite sovmorgon till skolan.
Vaknade ju vid 6 tiden men kring nio vart jag så trött att jag
fick ont i huvvet att jag var tvungen att sova två timmar så
missade första lektionen men så är det ibland.

Kom iväg till skolan lagomt till samhälls lektionen och skulle
lämna in min bok till läraren, och hon frågade så fint vad jag
gjorde där eftersom jag är klar med allt sen någon vecka tillbaka.
Men jag tycker väl om hennes lektioner eller något när jag ändå
lyckas komma dit och bara sitter där och snackar skit med henne.

Min mamma lyckades ringa mig på den "lektionen" när vi satt och
snackade skit, vi som inte hade något att göra då och så säger dom
andra två att nu måste jag bjuda på fika eftersom min telefon ringde.
(vi har den regeln där) men då sa jag att det inte kan gnälla för jag
har ju inga lektioner där nå mer så då kan jag ju inte bli skyldig till de. haha
Men läraren kom fram till en sån bra ide att sen efter jul innan kursen
slutar så kommer jag till skolan med bebis och hälsar på och bjuder dom
då på fika. hehe. Men vi ser ju hur det blir med fikandet. :D hehe.

Resten av dagen gick ganska fort , nu måste jag ta och skriva in i min
kalender hur det blir dom kommande veckorna i skolan så man har
lite planerat. :D För just nu springer man runt som en yrad hönshjärna
och blandar ihop saker & glömmer bort en massa..

Snart JULLOV, GISSA OM JAG LÄNGTAR ?
Ganska så mycke, för nu är kroppen så tung och man får så ont av allt
så då ska det bli skönt med lite lov :D

Kommentarer ♥
♥ Emilia

Jag ser framemot fikat, försök inte komma undan ;-) haha.

2009-12-15 @ 22:09:04
URL: http://emiliasiira.blogg.se/
♥ emilia

Hmm, bra fråga.. :-S Ta med peppisar och en cola lr ngt! Det går nog hem! Fast äter man pepparkakor efter jul? :-O

2009-12-15 @ 23:13:27
URL: http://emiliasiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback