Snurrig

Publicerat: 2009-12-07 14:36:04

Undra om minnet börja svika mig nu ?
Jag skulle till barnmorskan idag och jag trodde jag skulle
vara där halv tio, satt och väntade och så blev kl tio och
så såg jag min bm och då tänkte jag, "jaha så det var tio och inte halv".
Jag går in till henne och hon börjar om att jag hade väl inte tid kl tio
utan att hon skulle ha någon annan men dubbel kollade i sina pappren
när jag hade tid och det visade sig att jag hade tid först halv elva.
snacka om att ta helt fel. Men hon som hade tid kl tio kom inte så jag fick
som tur var komma in tidigare. :D

Vi gick igenom graviditeten, och hon sa att jag hade haft en bra graviditet.
Jag hade inte gått upp så värst mycke, ynka 5 kilo bara. Vilket inte var så
mycke, mitt blod värde var som bäst idag om man jämför med alla andra gånger
och blodsockret låg på bra nivå, kring 4. Så det hade gått ner ganska mycke
men jag tror nog att sist vi kollade blodsockret och det var så högt berodde nog
på att jag hade käkat skorpor som man blir så lurade av att dom är nyttiga utan
som bara innehåller massa socker,men dom är så goda så de går inte att sluta
äta dom när man väl börjar så just den gången hade jag ätit ganska många
som nog resulterade i att jag hade högt blodsocker. Sf måttet var desamma ännu
som dom senaste gångerna, 33 cm. Bebisens hjärta slog på bra. Vi gick igenom
mina önskningar inför förlossningen och sedan pratade hon lite allmänt kring
de. Så får se då när bebis behagar att komma ut, nästa gång jag fick en tid är
om 2 veckor, vilket jag tyckte var lite konstigt för efter vecka 37 så ska man ju
gå varje vecka på kontroll men tydligen inte. Nåja, det skadar inte mig !

Nåja, nu ska jag avrunda och göra lite projektarbete.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback