Värsta natten på länge

Publicerat: 2009-12-02 16:12:53

Idag var jag tvungen att ta sovmorgon för att inatt så
har jag vaknat hundra gånger för att jag har haft så ont.
Flera gånger när man ställde sig på benen så höll jag på
trilla ihop. Tillslut när jag hållt på vakna hundra gånger
om så satte jag mig i soffan och tittade på gossipgirl i
väntan på att jag skulle somna. Fick även besöka toa
ett tio tals gånger och det gjorde så ont att sitta, sen att gå, stå
gjorde även lika ont. Trodde nästan att det var dags för det
var den värsta smärtan jag har varit med om, men till slut
så lyckades jag somna på morgonskvisten och efter två timmars
sömn skulle jag upp, satte mig framför tv för att vakna till
men det hela slutade med att jag bara somnade så jag gick
tillbaka till sängen och sov, så jag sov till jag vaknade och for
sedan iväg till skolan på dom två sista lektionerna.

Får hoppas denhär natten blir bättre :D

Nu plugga !

Kommentarer ♥
♥ Tesse

Eller så hoppas vi att bebis kommer i natt? :)

2009-12-02 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback