Vilken dag

Publicerat: 2009-12-01 16:41:10



Lång dag i skolan.
Fick veta resultatet på nk provet, gick åt HELVETE !
Nationella prov muntlig i engelska gick inte heller något vidare,
så får se vad man får på de. Men utifrån vad jag tror så gick
det nog också åt helvete ! Sen fick jag en påminnelse att
studentmössan skulle ha varit betald den 25:e, dom hade ändrat
datum och det fick jag veta först idag och det är inte så att man
kan knäppa på fingrarna bara sådär så jag fick ringa och avbeställa
skiten. Det enda positiva idag är väl att jag hade gjort ett bra arbete
på samhällsen enligt läraren, så nu är det bara provet kvar sen är jag
klar med kursen ! Så ska strax sätta i gång och plugga till de provet :D


ADJÖ!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback