yeyewowow

Publicerat: 2009-12-15 08:46:44

Gud vad less.
Har vaknat både idag och igår vid sex tiden, fattar inte varför
och det är skit jobbigt när jag börjar först senare på dagen.
Nåja, får hoppas bebis kommer snart så man har något och
göra dom gånger man inte kan sova :D hehe.

Igår efter skolan var jag med Fia på staden och köpte lite
nödvändigheter som jag har segat ut med att köpa men
nu var det verkligen panik så var tvungen att fixa det nu.
Sen ville fia köpa kläder till bebban så vi gick på våran enda
barnklädes affär som vi har här i stan, lindex och jag trodde
hon skulle köpa ett klädesplagg och inte fyra. Hemskt söta var
dom. Tack fia <3

Senare mot kvällen for jag förbi hos linda och Robin och hälsade
på gammelgubben som fyllde år. Det var mycke folk där och det
var riktigt trevligt. :D

Nu ska jag ta och vila lite innan skolan börjar för annars lär jag inte
orka med hela långa skoldagen idag..

Kommentarer ♥
♥ Plast mami

Vill se bilder på kläder och vagn:)

Kramen

2009-12-15 @ 08:56:53
URL: http://dessilindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback